Just nu...

Kan jag inte slappna av, har Tentavecka, och jag har suttit lite med matten, typ två timmar imorse, känner mig bått så sjukt omotiverad. Spyr gör jag snart, det är så trist. Har nu bestämt mig för att ta mig igenom det första året, för att sedan se hur jag gör, så har jag matten avklarad ivarjefall, så kanske jag hoppar på högskoleingenjör istället, eller något annat, kanske jobbar lite, vem vet!

Annars har dagen inte varit så värst gicande, har mest varit på kontoret, men även nere hos Danilen, snackat lite skit, sen nu sist har jag varit uppe på staden med Tomas och fikat, gått och han har shoppat lite kläder. Men vilket väder det var, faktiskt skönt för att vara slutet av oktober! Så nu skall jag hem, springa lite, sen plugga en aning, senare kanske sova eller fika, vem vet.

Det enda jag vet just nu är att denna bilden är så fet...


SLR Brabus +SLR 722

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback