Sicken bild...

Sitter just nu uppe i Emma3 och caddar för fullt, kommer att spara så sjukt mycket tid på att sitta här idag, för att sedan slippa restan av möget, vid ett senare tilfälle! Men det är ju inte så lätt, då allt gå emot en tycker jag, ena stunden funkar allt, nästa stund försörs man av en fas eller ett hål!

Usch och tvi...


Annars har det varit rätt lugnt, är så sjukt trött, gått upp nu 2/3 dagar vid fem, sista dagen imorgon, kanske jag skiter iritteknik föreläsningen, hade varit guld att sova till sju faktiskt! Var uppe hos både Henke och Tobbe en sväng igår, mycket intressant, hjälpte Tobbe med det nya "matbordet", en ekskiva mellan två väggar typ, sjukt snyggt!

Så nu skall jag fortsätta lite, se om jag kommer någonvart, vill ha lite extrapoäng på detta möget, så man klarar tentan om två veckor........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback