Sitter och väntar...

Sitter nu här i Ina1 och väntar på att en dim. analysen skall börja, dock bara ett semenarium idag, dock skulle hon föreläsa lite innan, nice! Känns som att det bara har varit matte nu, och det kommer nog inte bli bättre framöver, har ju både en dim. och lin. alg. nu på samma gång, men det skall nog gå vägen, ksall ju bara läsa matten till våren också!



Annars har det varit en gicande vecka, har varit här nere, har umgåts en hel del med Tomas och Tobbe, då dom suttit i Tobbes studio och recordat lite demos etc. Sen har det varit träning som vanligt, dock var jag och tog några längder på badet igår, då det var för dåligt väder för att springa i! Vilket höstrusk, allting bara flög omkring, träd, kor, barn etc.!

Sen helgen är redan planerad, blir väl nån fika, men mest flytt till Däck1, då Daniel nu skall flytta in i sina nya lokaler. Kommer nog ta en hel del av helgen, och innan dess måsta jag fixa mina parentesers vinterdäck, prio. 1 just nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

" allting bara flög omkring, träd, kor, barn etc.!"

Intressant iaktagelse...

"måsta jag fixa mina parentesers vinterdäck,"

ja det vore trevligt, med tanke på att pappa nog skulle kunna tänka sig att spara 32 ören i dubbkostnader genom att vänta en vecka... Att riskera livet på en såphal motorväg är väl skit samma i sammanhanget!

2008-10-31 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback