Skulle bara informera lite...

Om att det snart är helg, igen. Usch så tiden bara flyger iväg, inte så roligt när man har slappe-veckor, för man vet att det kommer bli värre, inte roligt. Men man skall väl leva i stunden, och för stunden så vill jag vwerkligen ha en SonyEricsson X! faktiskt! Släpps idag, och jag teror det kommer bli svårt att lägga vantarna på en sån, men jag har intalat mig sjkälv att om jag klarar mattetentan om två veckor så unnar jag mig en sån, inte illa faktiskt.

Nej, snart skall jag ha matte, ska slösurfa lite till, kanske CAD:a lite, bara för att det är så skoj, sen in och sätta mig och glo i typ två timmar på en bunke griffeltavlor, wish me luck, vill hinna med 12.02-tåget!!!


Kommentarer
Postat av: staffan

Najs! Jag vill också ha en ny mobil!



2008-10-10 @ 15:14:30
Postat av: Axel

Bara att tjacka en på blocket!!! T28 rules...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback