Sun is shining, the weather is...

Hoppas nu att någon ser att dett är både en sångtext och ironi, för det är det faktiskt. "Under the rainbow" finns också med som fras i texten. Hursomhelst, så har dagen inte varit direkt nice, har suttit och pluggat matte, känns inte som att jag kommer längre nu, men vad göra liksom. Dock har det varit lite skojsigt, var och åt lunch med min far, på Max, sen in och snacka lite skit, och handla kläder med Sandra, Kim och Tomas. Så nu skall Alice vara snyggast på hela dagiset, äga stället!!!!!!

Nu tänkte jag faktiskt ta mina träningskläder, cykla ner till Daniel och kolla i en kaffekopp, kanske fylld med kaffe, vem vet. Sen lite senare skall jag bort till Friskis, där jag och Tobbe skall köra vårt sista Rygg/bröst pass på tyskt vis, nästa vecka sakll det vara normalt igen, nice! Så nu lämnar jag detta till förmån för annat....

Skärhamn forever...

Kommentarer
Postat av: bloodline

med tanke på att den där bilden kvalitetsmässigt påminner om en kompaktkamerabild är det inte omöjligt att jag lyckats besudla ditt minneskort med den! Ganska bra isåfall,lite ofokuserat annars!

2008-10-23 @ 00:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback