Usch för IKEA...

Nu börjar jag faktiskt bli lite småtrött på IKEA-möbler, har nu monterat säkert 20grejor från ikea på mindra än två veckor. Men det värsta var ändå Henkes soffa, som vi fick trycka upp för åtta trappor, med våld, jag var så sjukt trött efterår, klarade typ inte av träningen! Men det var roligt det med!

A man, his balcony...
   


Sen igår så var det dags uppe hos Tobbe igen, då han skulle ha lite hjälp med sin och snadras sänggavel, dock går det rätt fort med såna mindra grejor, men enkes byrå, den tog ju bara 90minuter. Sen blev det även en liten fika, eller faktiskt två, efter det, först med Tobbe på Fenix, sen på Wahlqvists med mor och far, sjukt nice!

Så nu skall jag njuta av de sista timmarna på dygnet, kanske ringa och köra upp till henke, man vet aldrig, ut och cykla skall jag iallafall! pusshej

Kommentarer
Postat av: bloodline

Va trevligt för Izze att han nu har utsikt över alla sina gamla kompisar från vardagsrumsfönstret...

ör visst tusan är det vid fängelset han bor va?!

2008-10-08 @ 15:44:54
Postat av: Axel

Hehe, han ville bara ha lägenheten så han kan skrika fula ord till dom när dom lirar fotboll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback