Vitt, vitt, vitt...

Påminner faktiskt mig om vintern, denna bilden, dock bara färgen, inget annat. Hursomhelst så är det skönt att ta det lilla lugna, somnade på soffan vid lite över 22 igår, vaknade en timme senare, av att min far sa till mig att gå upp och lägga mig. Så sjukt varm var jag, massa värmeljus och skit tända, typ 40grader i storarummet.

White as snow...


Hursomhelst så har dagen varit rätt lugn den med, stack tidigt bort till Friskis och körde lite crosstrainer, sjukt jobbigt, blev en halvtimme, allt för att bli så sjukt svettig. Sen ringde jag Tobbe, om att sticka upp och fika, vilket vi genast gjorde, nästan genast iallafall. Sen blev det en lång runda på staden med parenteserna, då Tobbe stack ner till Frida och Axel, som spelar in lite på C4-skolans studio!

Så nu skall jag ringa Tobbe igen, se vad han gör, och förhoppningsvis hitta på någon, antingen sjävl eller med honom, allt är öppet...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Varför har inte jag en vit R8a? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback