Weekend deluxe...

Skall verkligen njuta av denna helgen, så välförtjänt, nu när tentorna är över och man kan kolla på allt folk som måste jobba eller dylikt, roligt! Kom inte ifrån möget förrän lite över 18.00, men det gick bra, kändes faktiskt grymt nice, och mina och Johannes svar stämde överens, så något rätt har man ju!

Skärhamn summer -08


Nej, nu skall jag sätta mig med en runda Starcraft som jag inte hann avsluta innan idag, sån runda, där alla lever och frodas, nice! Sen blir det tysekn på armar imorgon, måste beställa nytt protein också, kanske blir samma SCI-MX som innan, plus lite Whey-80 pepparkaka, sen vill jag ju ha Vitargo, bara för att alla har det, ska bli stor!

Så vi hörs kanske imorgon, jag ska upp tidigt så!

Kommentarer
Postat av: bloodline

ta och käka lite riktig mat istället för allt det där syntetiska skitet du trycker i dig... de kommer att sluta med att du bryter nåt ben när du ska spänna biceps...

en lille bror är alltid en lillebror så ett annat tips är ju

tests/l/leglengthening.html" rel="nofollow">http://www.childrenfirst.nhs.uk/kids/hospital/opstests/l/leglengthening.html

Hur går det med bilderna? Ser ju bra ut ovan!

2008-10-25 @ 14:03:59
Postat av: Joakim Nilsson

måste säga att jag håller med Gustav.

2008-10-26 @ 09:45:19
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback