ÄNTLIGEN!!!

Ja, så får jag faktiskt säga, för att detta är en av de första gångerna jag har kommit in på internet denna vecka, allting bara strular hela tiden. Jag kan vara inne i 10sekunder, sen ballar det ur i tio minuter, samma sak hela tiden. Därav jag inte kunnat uppdatera. Men så nu skall det förhoppningsvis bli lite ändring på det, man måste ju uppdatera för att hålla levande!

Night at the yard, panorama...


Annars har veckan inte innehållit så mycket, var sjuk förra helgen, så träningen fick komma i andrahand helt klart, sen så har jag haft skolan som tar en del tid. Både onsdag och Tisdag hade jag tenta till 20.00, så då blev det riktigt sent, speciellt onsdagen, då jag gick från 08.00, till 20.00, inte illa! Man känner si så maktlös när inte tiden går ihop, känns lite segt faktiskt. Men sen å andra sidan, så kommer det bättre tider, man får bara offra lite för att klippa detta jättehöga gräset bara.

Nej, nu skall jag hinna med allt annat, jag skall ut till Tobbe, ner till Max, in till kim, och sen hinna fota lite, önska mig lycka till, njut av mitt panorama, så hörs vi imorgon, när Tobbe ska flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback