Himlen runt hörnet...

kan man ju uttrycka sig såhär inför helgen, men det var även så som Lisa Nilsson uttryckte sig i en låt från 90-talet! Faktiskt en väldigt bra låt, och jag lyssnade faktiskt nyss till den, då dom lustigt nog körde den på RixFM. Sjukt ovanligt att dom faktiskt kör så gamla och bra låtar!

Aston Martin V8...


Nej, dagen gick ju också alldeles för fort, jag skulle ju inte vara i skolan förrän klockan 13.00, och då var ju redan hela dagen förstörd. Känns så lönt att åka ner för en lektion, inte för att jag behöver, menmen. Så jag bestämde mig för att gå lite tidigare, sisådär 14.30, så jag hann med 14.42tåget till K-stad, sagt och gjort, så cyklade jag som en galning nerför backarna i Lund och hann utan problem till tåget...

...Vantage...


Sen ser jag till min förvåning att Frida satt där, långt fram i tåget, precis där jag tänkt att stiga på, så nimt! Så vi satt och snackade lite skit, löste lite Suduko, och vips, så var resan till sitt slut. Har aldrig gått så fort till K-stad innan, helt sjukt skönt att slippa ta pågatåg upp i Hässleholm också!

...Estate?


Nej, så nu skall jag kanske bege mig hemmåt, hämta bilen och köra bort till Jocke, så att jag, han och Henke kan sticka ut lite ikväll. Blir rätt mycket lättare med bil, men jag får sde, kanske inte orkar, men det hade varit så mycekt skönare inatt, när det inte är alltför varmt! Sjukt ruggigt har det livit ute! Sen imorgon så är det öppet hus på järnvägsmuseet här i K-stad, ska ner och fota lite smått tänkte jag, hoppas på fint väder...

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback