Jag blir in te gladare...

Nej, det börjar gå mig riktigt gött på nerverna att internet är fitt-cp. Heltochhållet mogoloidt, vilket inte är så roligt, då allting tar typ *7 så långt tid som vanligt! Men den som väntar på något gott som det så vackert heter...

Annars har väl dagen inte varit så farlig, fick ju sovmorgon idag, när pappa kom in och frågade om jag skulle upp, och jag kunde skönt säga "klockan 7". Det, det är äkta glädje! Just nu sitter jag som vanligt på kontoret och lyssnar på musik, faktiskt en gammal klassiker; Underworld - Born slippy. Vet dock inte vad som händer annars, har varit ute och sprungit idag, nytt personbästa, in och tillbaks längs vallen vid hammarsjön på 24min, jag lodade duktigt, och det känns!

Sen imorgon måste jag tyvärr ner till Lund, då jag tror att min matte-nisse råkade ta min bok av misstag, då han la sina grejor ovanpå när han skulle hjälpa mig, sen fick med sig min bok, vilket inte är bra då jag har en liten tenta å Måndag!

När jag kom hem efter det, så stack jag ut til Däckia för att hälsa på, sen körde jag in, när Frida väl ringde, och tog en kopp med henne. Sen tog vi oss en välbehövlig promenad på staden, alltför att njuta av det exma vädret, snälla håll i sig i helgen!!!!


Hyperion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback