Nehe, inte det...

Nej, egentligen som måste jag hem och springa nu, kanske träna en snabb runda också, men jga var tvungen att uppdatera lite, händer ju så sällan. Jag har dock haft en del på huvet nu ett tag, men idag känns det som det börjar ordna upp sig lite ivarjefall. Har haft en bra vecka hittills, men näste blir nog mycket värre, inte roligt...

SLR Roadster...


Dom har ju fått för sig att byta ut en gammal bro, som ligger lite utanför Lillö. Så nästa vecka ska det bara gå bussar mellan Kstad och Hholm, vilket inte gör mig glad alls. Detta betyder att jag, när jag börjar 8, kanske måste ta bussen vid 6, istället för 06,23 som tåget går normalt på, sjukt illa, kunde dom inte bara satt in bussar som går hela tiden till Hässleholm...

Annars så sitter jag och velar om jag skall köra en Ipod touch eller inte, just nu har komplett.se 6st hemma av 16Gb versionen, så jag får nog vara lite snabb om jag skall få tag på en. Sen blir det nog ett skal från IwoodNano, så sjukt heta är dom. Dock så är $95 rätt mycket, men det håller ju i evighet, något som batteriet i ipoden inte lär göra!

Så nu beger jag mig, skall kanske skriva imorgon, får se om jag hinner och har lust, börjar inte förrän 13, vilekt suger, kunde haft den ensamma lektionen klockan 8, varit hemm typ 11, illa!!!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag är världens dåligaste människa på att höra av mig, jag vet!!! Sorry

Postat av: Axel

Hehe, ingen fara, dock vet jag att du jobbar kväll idag, om jag inte minns fel, isåfall kommer jag ut och berättar om hur allting funkar...typ...

2008-09-05 @ 10:19:18
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Staffan

=)

2008-09-05 @ 11:16:07
URL: http://stellansfiesta.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

orka buss... ta flyget till malmö ist o sen tåg därifrån till lund!

2008-09-06 @ 16:59:51
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback