Sommaren...

Just den håller nu på att ta slut faktiskt. Man märker att den försöker värma upp luften utomhus, men den orkar liksom inte riktigt längre. Det blir med andra ord snart höst, och det är ju trots allt snart Oktober, men det lustiga är att förra septeber var mycket varmare, då låg man på stranden typ den 10e sep. Mycket lustigt må jag verkligen tilläga!

Så så sätt kan man ju gräva ner sig i att det snart blir snorkallt, och man måste planera varje steg man tar, för att det kommer bli så kallt, man måste ha en massa kläder på sig, etc. Jag gillar när man kan gå ut i shorts och tischa, sätta sig på cyllen och cruisa längs med sjön in till staden, sätta sig på en uteservering, utan att armarna trillar av, för kylans skull. Men det kommer ju en sommar nästa år med...

Kyrkösund, Skärhamn!


Nej, nu skall jag sätta mig på cyllen, och ner på staden och njuta av vetskapen att denna veckan som kommer, kommer inte bli så himla jobbig, skönt som fan!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

den bilden var hemligt-vacker om du fattar vad jag menar. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback