Vilken dag...

För nu har Tobbe och Sandra flyttat, och jag har hjälp till en liten del. Men det var inte så mycket att flytta, och det gick faktiskt mycket mer smärtfritt än vad som vi hade tänkt. Den stora hyllan var inte så farlig som den såg ut och den kom ju upp snabbare än sofforna! Så nu är jag på kontoret, sjukt trött är jag, vet inte varför!

Så nu skall jag kolla lite på Mythbusters, vilken toppenshow, sen skall jag hem och äta en liten bit, allt för att sticka upp till Tobbe när dom skall äta lite kinamat. Dom har ju ChinaWall rätt nära så att säga. Plus att vilken releaf, inte långt alls att cykla, helt sjukt gött, och bättre för Tobbe med, han kan använda cykeln sjukt mycket mer!

From here to eternity,,


Nu måste jag göra något åt att jag är trött, känner dock inte för att gå och lägga mig, inte riktigt min grej måste jag säga, så vaknar man helt sjukt cp. Nej, jag sticker ut, och cykler hem, kallt och skönt, då vaknar man kanske...


Kommentarer
Postat av: Bloodline

Härlig City-17 bild det där! Känner lite för att dra in HL2:2 på den bärbara, men då brinner den väl...

2008-09-14 @ 22:03:38
Postat av: Axeru

Nu fattar jag ingenting Gustav! Vad är det för beteckningar???

Postat av: Staffan

Snygg bild!

2008-09-17 @ 18:09:06
URL: http://stellansfiesta.blogg.se/
Postat av: bloodline

Snälla säg inte att du har missat det bästa spel som någonsin gjorts... HL2 är halflife 2 och:2 står för episod två (även om hela skiten är riktigt bra) men jag pallar fan inte leta upp ett screenshot just nu..

2008-09-18 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback