Vilken snabb vecka...

Nu är det ju redan Torsdagkväll, vilken speed det har varit denna vecka. Tänkte nog i Måndagsmorse att denna veckan tar aldrig slut, jag är så trött. Det var jag också, för i Tisdags vaknade jag klockan 6, men jag skulle varit på väg mot staden vid den tiden, illa! Så jag fick låna bilen av mamma, då jag ändå slutade klockan 12, så jag var hemma rätt så tidigt! Så nu är det ju bara Fradag kvar, sen är det helg igen, lite skrämmande faktiskt......

Another T44...


Så nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag skall hitta på, har dock ringt Tobbe, så jag flänger nog bort där en snabb runda. Har även tagit tillfället i akt och tränat idag, så sjukt gött, körde en hel del med Lars Sandström, och han, han kan sina grejor. Vilka magövningar jag har lärt mig idag, killer-plankan etc.

Nej, nu blir det faktiskt Tobbe som gäller, ska våldgästa lite, har inte pratat med så många andra, och jag verkar vara den enda som inte skall upp allt för tidigt imorgon, då jag börjar ett, slutar tre, inte så himla skoj, menmen, hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Staffan

Tvåaxlad och växlad T44 med boogie och dieselagregat. Fy Saaaadan!

Postat av: bloodline

Tydligt tecken på att föregående talare också är fotograf... han kommenterar motivet och inte den skapligt snygga bilden i sig...

2008-09-21 @ 17:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback