Vilket väder!

Dagen har ju varit en riktig juvel i det annars rätt så karga höstvädret. Man ser verkligen på träden att hösten är på antågande, stora kliv mot det kalla gäller nu! Men det skadar väl inte med lite kallare väder, sålänge det inte regnar hela jävla tiden så brukar hösten gå rätt fort tycker jag, sen är det ju nästan bara nerförsbacke mot sommaren, med undantag för de sjuka snöstormarna i jan/feb, menmen...

Marstrands fästning
 i bakgrunden...



Men annars så går det väl nästan an, det är lite kämpigt, men när man väl går av på perrongen i Kristianstad så lättar det mesta! Sen var ju gårdagen ett fiasko, då vi fick reda på att vi hade cp-tentan på kvällen, så jag fick köra ner till lund för att sitta i skolan från 17-20...Sattt dock bara till typ halv åtta, men jag var rätt mör från att ha gått upp klockan 5!

Så nu skall jag bege mig bort mot det Tobbska residenset, där jag skall intaga en kopp java eller zwei! Skall bli en underbar resa genom denna underbara staden, som jag faktiskt har börjat uppskatta mer och mer, vilket får mig att inse att det blir svårt att lämna denna satden förgått, man kommer nog bara tillbaks...!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

vart ska du flytta?

Postat av: Staffan

Bra objektiv!

2008-09-25 @ 18:31:27
URL: http://stellansfiesta.blogg.se/
Postat av: Axel

Jag menade om jag ska flytta, eller när man flyttar för ett jobb/studier etc.

2008-09-25 @ 20:04:46
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback