11: april...

Så, nu har nästan en hel dag till med sol gjort sitt. Skall dock tillägas att det går ju att vara ute, även när solen inte tittar fram, men idag var det faktiskt lite kyligt i skuggan, tillsammans med blåsten! Har suttit nästan hela eftermiddagen på Fenix, tillsammans med Pj, Tobbe och Frida. Har löst två kosrsord, och ett svårt suduko. Sjukt najs sålänge det inte blåste, och Tobbe han bjöd på chokladsnittar, bara för att han handlade med en tusenlapp...

Curt Hilfon...


Sen igår så ar det dags för mig och min fader att köra ner på Österlen och glo på lite konst, på den ack så välkända konstrundan! Tog oss först en titt hos en i Degeberga, sen bar det av ner till Maglehem, och spektaklet hos Curt Hilfon, och vilka knarkare där var! Men det är alltid lika roligt att se vilket folk som befinnr sig där, dansar och lever livet, och alltid lika mycket bilar!

Nej, nu skall jag cykla bort till Konsum, och sen upp till Tobbe och glo lite, för att sen hem och äta lite med min brosa och Martina, som kom ner igårkväll, mycket nöje!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

går det på automatik det där med att bjuda på Chokladsnittar bara för att man måste bryta en tusing? då ska jag aldrig handla på ett café med en tusing! hahaha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback