13: april...

Denna dagen, tillsammans med Långfredagen, kan var de längsta dagarna på hela året, finns inte mycket att göra just nu, känner inte för att plugga så mycket mer, även fast tentan är imorgon. Blev plötsligt sugen på kaffe nu när jag tänkte på tentan, roligt! Annars har det varit rätt så lugnt på allmänfronten, sitter och funderar på vad som händer...

   Berlin 2007


Undrar nu hur jag skall kunna komma upp klockan 5 imorgon, allt för att komma ner till Lund till Kl 08.00. Men det skall nog förhoppningsvis gå bra, annars sitter jag i klistret! Ska bli roligt att se hur många som kommer imorgon, hälften orkar nog inte åka från sina hemstäder för en tenta på morgonen!

Monaco California!


Nej, nu skall jag försöka hitta på något. Sitter och planerar på att köra till Göteborg, shoppa lite, njuta lite av min ledighet! Så nu skall jag spela lite också, bara för att, sen blir det nog lite kesella...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

du hade ju kunnat komma ner till parken där vi satt. solen sken och det var behaglig värme! =)

Postat av: Axel

Jag har haft tenta idag, så jag hade lite annat att tänka på...

2009-04-14 @ 19:28:26
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback