15:e april...

idag blev det en helt vanlig dag, ingen tenta, inget jobb, bara livet. Så det hela började med att jag gick upp, njöt av frukosten, och tidningarna! Sen gick jag ut i trädgården och körde ner resten till insamlingen som villaföreningen har, så det blev gjort, nu när man väl slipper köra ut med det till Snårarp! Sen tvättade jag av bilen inuti, hade hunnit bli lite dammig och smutsig...

Så igår var jag nere i Lund för första gången på mer än en hel vecka, kändes lite lustigt att slänga sig på just 06.23 tåget. Sen när jag kom ner så hade dom hunnit stänga av den vanliga perongen, så nu blev det till att inviga den nya! Sen var det bara till att fint sticka upp och sätta sig i MA10 för att invänta klockan08.00. Och mycket riktigt, så fick vi Böiers själv som tentavakt, han som skrivit typ alla universitetsmatteböcker...

MS in his FXX Evo...


Så nu ikväll blev det sen träning, efter att jag väntade tills Tobbe slutade. Blev även några timmar på Fenix, där jag, Axel och PJ satt och löste ett för dagen, svårt korsord! Sen bar det av till Daniel och snacka lite skit där också! Sen imorgon får man äntligen jobba lite till, nice...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback