16:e april...

Toppendagen som var idag, gillade jag! Allting började när jag idag igen, cyklade till jobbet, och fick ännu en snygg bild på soluppgången och sen bar det av ut mot Däckia. Var lite kyligt imorse, och det blev absolut inte bättre när jag väl skulle cykla in till staden igen! Där blev det en fika, skulle hjälpa Frida med hennes matte.hemtenta. När vi väl gick in där, så satt redan Axel och PJ där, så det blev ett svårt suduko idag igen...

Sun-is-rising...


Sen bar det av hemmåt, när vi hade gått en snabb runda på staden. Sprang en snabb runda inom staden, skönt var det, inte så farligt tungt som i Måndags. Sen stack jag snabbt inom Daniel, hämtade en grej jag lagt där igår, sen stack jag snabbt ner till Micke, där jag till min förvåning ser att belysningen kommit från Danmark, på två dagar, helt sjukt. Dom brukar vara äckligt slöa, men nu blev det fart i luckan, Så snart får du fixa till lite grejor Tobbe...

Stannade snabbt till vid Ekström&son, där dom idag lyfte på den enorma tryckkokaren som stått på gården, på en trailer! Inte så himla liten, godset är minst 2tum, och det är i rostfritt = tungt och lite till...Fick dock bara med den i bakgrunden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback