18:e april...

Nu så har jag ätit upp min kycklingfile med ris, sjukt gott var det, och nyttigt på allt det! Hittade dock inte så mycket glas i den, faktiskt inget glas, så jag kallar det en liten seger mot veganerna, jävla as är dom! Så nu skall jag bege mig ner till Kompact-Disc, och kolla på Frida. som tillsammans med Carl-Henrik skall spela lite musik...

575 Superamerica...


Gårdagen blev faktiskt inte så sen, efter jag slutat jobba så hann jag inte mycket mer än att cykla inom staden, sen ringde Tobbe och sa att "nu skall vi träna". Efter träningen, som var sjukt intensiv, så stack jag bortom Maxi, köpte russin, Sen stack jag hem till Frida, där vi lagade Chili-con-carne! Helt sjukt bra blev det, inte minst för att jag deltog i matlagningen!

Kolla nummerplåten på denna Novitec...

Efter ett tag kom även Tobbe, och efter lite sjudande, ås var maten mycket klar, helt sjukt gott var det iallafall...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback