19:e april...

Jaha, än en gång så var det denna ökända Söndagskvällen. Den kommer varje vecka, utan förvarning, och bara slår ner människor! Menmen, imorgon blir nog en lugn dag, sen på Tisdag så blir det en shoppingrunda i Göteborg. Inhadla lite allt möjligt, men jag skall väl jaga lite special-grejor till karet!

Gårdagen började med ett ben/magpass på Friskis, måste dock snart ge dom ett besked om tjänsten, och jag vet fortfarande inte vad jag skall svara. Sen bar det av ner till kontoret för lite mat, och vidare upp mot Kompact-disc, där Frida och Carl-Henric satt och spela. Dock kom jag så sent, så jag fick följa med ner till Carl-Marias butik för an lite mer privat spelning! Efter detta stack vi alla upp till Fenix, där vi njöt, eller iallafall jag njöt, av värmen och sällskapet...



På kvällen så blev det grillat ute i Hammarslund, Tobbe grillade karreer, och jag och familjen åt oxbiffar, sjukt gott! Lite senare bar det av mot Tormestorp, där vi skulle tillverka min så efterlängtade akvariehuv. Vit aluminium var Tobbes val, och han satte igång så fort vi kom innanför dörrarna! Blev svinbra, ser ut som om det var tillverkat och designat i Danmark, lite art couture sådär! Bild kommer när jag fått hem kameran till huset...



Imorgon kommer en lite, men naggande god rapport från dagens tripp med faren min ner till Malmö, och bilsalongen, mycket trevligt att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback