1:a april...

Ja och idag är det då den stora skämtardagen, och som alltid så kommer Kristianstadsbladet på något helt off-the-hook, osm dom tror folk skall gå på, som en sop-sniffande hund! Som förra året när dom snackade om P-avgift för cyklar, eller året innan när dom hade en plan om Turning-Torso på lillatorg! Nej, då var dagens mycket sämra faktiskt...

Dagen började den även bra, med ett träningspass, bröst/triceps, och sen blev det lite småpill med cykeln hos Daniel. Sen stack jag vid lunch ut till Däckia, och fick där hjälpa till lite i kaoset, och fick även lite jobb till nästa vecka när man är ledig! Sen bar det iväg med Micke upp till Osby, där vi hämta en del bitar glas, så imorgon skall vi äntligen limma akvariet, sen skall jag bara vänta på grejorna från tyskland, och lysarmaturerna, sen blir det åka av...

       For sale, 1/6 built...
  

Koenigsegg CCXR Edition

Nej, så nu skall jag först ringa Frida, och se vad som försigår där, sen ringa Tobbe och göra exakt detsamma, och förhoppningsvis så kanske jag kan hinna ta mig till Maxi en sväng också, blev sugen på russin alldeles nyss nämligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback