23:e april...

Nu har jag ju inte skrivit som jag skulle, och det beror på att jag bara inte har hunnit. I Tisdags så tog jag till bilen, när jag och moren skulle köra upp till Göteborg. Hon skulle upp till sitt kontor, och jag skulle upp och leta lite grejor till akvariet, hittade faktiskt en hel del. Synd bara att en av butikerna jag skulle till hade öppet första lördagen i månaden, mellan 8 och 10...

California...


Sen på hemvägen så stannade vi till på Freeport, handlade en t-shirt och en skjorta, sjukt nice faktiskt. Var dock inte hemma förrän vi 21.00, så jag kunde inte fixa med akvariet så länge. Så igår hann jag göra lite mer, har nästan fixat aquascapen, men behöver lite mer grus! Skall köpa lite lysrör också, vet bara inte var jag skall få tag på billiga T5-rör!

California vs. Scuderia...


Så nu när jag väl kom hem från Lund, så stack jag ner till Fenix och satte mig. Där satt redan Pj, Axel och Erik, så jag joinade i fikan. Senare kom även Tomas för att glo på lite mat! Mycet trevligt, och varmt, men mycket skönt. Snackade även snabbt med Staffan, funderade på att köpa 'tempocykel, samma som jag!

Så nu skall jag äta upp min pasta, sen blir det, om någon timme, en långrunda i löpardojorna...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback