24:e april...

Jaha, då var det exakt åtta månader kvar till julafton och den evigt tradiga Kalle Anka-på-svt parlören. Men man skall väl inte tänka så väldigt mycket på det just nu, det är ju för attans skull sommar nästan! Idag har det varit extremt, var säkert 30c i solen på Fenix uteservering, och vi, jag och viscious har suttit där hela dagen. Efter ett tag kom även Tomas och Jocke-trumma dit, och joinade i en lunch/fika! Mycket trevligt, även om vi inte fick ihop ett skit på dagens korsord...

Tidig morgon...


Satt och räknade ett litet mattetal där på uteserveringen, och jag fick ta mig fan ihop det efter många om och men, så lycklig jag blev. Så jag firade med att lägga ner pennan, och inhandla ett nytt linne, blev ett vitt sådant, skall ha under skjorta imorgon tänkte jag!

Monaco, top marques...


Akvariedelen...
Så igår så tänkte jag att det skulle hända något, och gav mig fan på att jag skulle ha i lite vatten, och slänga igång filtret, så det bildas lite bakteriekultur, innan ag slänger i växterna! Vid 21.00 hade jag lyckats, och innan dess hann jag ta en liten bild på Aquascapen...



Nu blir det cykeltvättning, och senare även träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback