28:e april...

Nu är det faktiskt nästan internationella äckel-kommunist-dagen, när en bunke pack skall ut och förstöra städerna, och sen skylla på någon annan, fy fan. Men hursomhelst, för oss mer normalt lagda människor, så är det ju bara en extra helgdag, som är mycket välkommen! Hoppas nu bara solen skiner hela helgen, så man kanske kan ta och grilla lite nere i parken, eller bara sitta på uteserveringar och njuta!

Hamann...for sale...


annars har det varit lugnt, har varit en del i skolan nu dessa två dagarna i början av veckan, annars suttit en hel massa på Fenix uteservering och löst korsord! Tillochmed så de börjat klaga på oss att vi tittar för mycket i tidningen, och för lite på de söta, lättklädda och solbruna flickorna. Hemligheten är att det gör vi det med, i smyg bara, lite mer utmaning då...

Sitter hos Daniel och skriver just nu, varit borta på friskis och snackat lite, och tränat såklart. Så nu blir det nog till att cykla inom Micke, sedan hem för att äta, innan man börjar bryta ner kroppen igen, och det, det går fort!

Akvariedelen...
Har nu planterat, och väntar på att min Hemianthus Callitriochides skall anlända från Danmark. Sen var jag idag ute och fick tag i Philips 965 T5 HO rör, överlycklig blev jag när han sade att det var ingen fara att fixa hem två, så snart, snart blir det bra! Imorgon blir det annars 25%vattenbyte, det ni...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

tur att nästan alla förutom jag e ledig på fredag. =/ man får i alla fall en saftig lön. =)

Postat av: Joakim Nilsson

btw... var inte den M3an på Elmia?

2009-04-28 @ 18:13:11
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Axel

Jag har ingen aning, jag var inte där...

2009-04-29 @ 13:30:15
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

nehe, men jag trodde iaf du hade sett bilder därifrån...

2009-04-29 @ 15:02:14
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback