5:e arpil...

Söndagen är ju nu nästan över, men det är fortfarande lite sol kvar innan det blir dunkelt! Ska snart bege mig till Maxi, för att sedan slå Tobbe en pling, kanske glo på lite tv hos honom istället. Annars har dagen varit relativt lugn, har bara varit och tränat på morgonen, sen begav jag mig hit, för att dricka lite kaffe. Sen blev det en tru med faren ner till Yngsjö för att glo lite. Mötte Leif Lundin i sin nya 612Scaglietti, sjukt porrig auto...

Über-combo in stadt gestern...



Igår var det lugnt nästan hela dagen, var nere på Fenix med grabsen, och vilket väder det var. Sjukt varmt när man suttit typ en timme i stekhettan, men man blir ju brun gratis iallafall! Sen blev det hemmåt, för att grilla lite oxfärsbiffar, och vilken succe. Tobbe tittade ino för att käka lite efterätt, jordgubbar och glass!

Se ndrog vi in till Mats K, för tat sitta och snacka lite, fram tills dessa att jag, Johan och Axel begav oss upp mot Banken, där jag vek av, och stack hem till bingen istället...

Nej, Maxi, det väntar inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback