9:e april...

har denna veckan nästan gått, men hela arbetsveckan har gått iallafall! Jag har också jobbat, därav denna avsaknaden av blogginlägg, åd jag har varit sjukt trött hela veckan, tillochmed sovit lite snabbt på kvällarna, och det gör jag bara när jag är sjukt, och det är inte ofta! Men sen idag har jag varit ute på Däckia igen, dock tvättat bil idag...

7:e april Kl:06.05


Annars har det varit lugnt, var ute och hälsade på hos Anna i Åsum igår, var en skön liten cykeltur på kvällen, typ 1mil eller tillochmed lite mer. Annars har det varit en del gång, då jag och pappa varit ute och knallat och gått diverse rundor som vanligt.

Sen i Måndags var jag nere på intervju på Friskis, för att bli gyminstruktör, men jag vet inte om jag skall tacka ja eller nej, är inte så sugen efter att ha snackat med Per där nere. Men jag snackade även lite med Andreas, och han verkade lite mer energisk att jag skulle komma dit och jobba lite...

Nej, nu skall jag iväg, ner till Micke en snabb runda, för att fylla mitt nya kar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnygg bild! Tänk vad man missar när man går upp sju istället för sex =). Bara en fråga i all fräckhet, vilken bländare tog du bilden med, en ganska stor va? Tänkte bara att strukturen i molnen säkert hade kommit fram ännu bättre med bländare 8 till exempel. Ha det gött!

2009-04-09 @ 19:16:19
Postat av: Axeru

Ja du anonym, tog bilden med bländare f6,3 och 1/50sec slutare. Hade nog kunnat gå upp till f9,0, men det är lätt att vara efterklok...

Postat av: Staffan

Det var jag som skrev...fattar inte varför namnet inte kom med. Ok då kankse där helt enkelt inte fanns mer detaljer i molnen, kan ju vara så enkelt också! Snygg bild i vart fall.

2009-04-11 @ 00:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback