13:e augusti...

var man på plats på jübbet igen, än en dag med solsken hoppas vi på! Har ju inte haft så mycket tid att skriva något, även fast jag har internet här, men det kommer alltid något emellan när man väl sätter sig ner. Har ändå haft fullt upp på kvällarna, så jag har inte hunnit dra upp till kontoret och fixa där, har ju skullat lägga upp lite egentagna bilder på cyklen plus lite annat...

Nu sitter jag och glor bara, har inte varit en enda kund än sålänge, men det kommer, var så säker. Har nu varit här i två veckor, och det känns som om jag alltid varit här, sjukt trevligt jobb, plus att vi har faktiskt roligt här, jag, Hans och Nellan! Dock så blir det GB-glass igen nästa vecka, vilket är ett ännu roligare jobb, lite mer ensamt bara. Sen får jag sticka hit bort om det blir för mycket här, dubbeljobb, nice...


Kolla hans bilder....

Annars har det varit det vanliga på kvällarna, cykling, både på asfalt och på jord, och sen en hel del promenixande med Tomas! Var bl.a upp i Stackdala igår och MTB:de, dock hade de averkat skogen så pass att det inte gick att dra ut i skogen, trist!

Nu skall jag återgå till jobbe, som just nu involverar att surfa nätet, kanske lägger upp bilderna ikväll, annars blir det till en blogg imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback