14:e augusti...

Kan man ju säga att helgen börjar närma sig faktiskt! Och nuskall jag gå av ett jobb, och hoppa in i frysen, för att jobba på ett annat. Sen är det bara att inse att sommarlovet är till sin ände, och man går tillbaks till rutinen igen. Hoppas bara jag får ha en dag ledigt i veckan, gör allting så sjukt mycket lättare...



För då hade jag kanske hunnit med att cykla på båda mina cyklar, inte bara den ena av dom. Har faktiskt varit ute en hel del med MTB:n och det är sjukt skoj, även om landsväg kan ha sin charm det med! Var faktiskt uppe i stackedala och cyklade i Måndags, synd bara att de hade skogat av som galningar, så det gick inte sticka ut i skogen, för träden låg överallt...

Hamann 599GTB...?!


Nej, annars så rullar väl allting på som vanligt, var och tränade idag igen, snackade lite med Andreas om nästa tävling, och hur han lägger upp sin strategi inför. Sen begav jag mig in till staden för en fika med lilla Sara, sen hem och äta kycklingtaco, sjukt gott, och nyttigt! Så nu skall jag glo på lite TopGear och njuta av tillvaron, punktslut....

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju glömma att du kan ta ledigt i veckan iaf :P

2009-08-15 @ 14:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback