1:a augusti...

Nu går tiden, och det märks! Redan har det hunnit bli augusti, och med det är det bara en månad kvar tills skolan verkligen drar igång, sen säger det poff, så är det sommar igen, nice! Skall faktiskt, på ett sätt, bli skönt att börja, så man kan ha något att göra om dagarna, och till slut bli något. Har även någerlunda långt gånga planer på att flytta ner till Malmö, för att sedan ta min master i antingen Lund, eller uppe i Stockholm.

Balsberget igår...
 

Igår, på kvällen, så hade jag inte för mycket att göra, så jag tog mig ut i naturen, speciellt upp till Balsberget, och cyklade lite MTB. Vädret var ju underbart, och det blåste inte för mycket, nice! Hittade en hel del nya stigar, dock så höll solen på att gå ner, så jag fick ge mig hemmåt, innan jag hann explora!

430 Scuderia...


Såg denna idag, utanför Maxi, lät bra, men kommer aldrig låta så vackaert, eller se så bra ut som en 360 ChallengeStradale! Hursomhelst, så har det varit en hyvens dag! Först var det träning, sen lite fika med Henke, Sara, Bengan och Jimmy, för att sen köra ner till stranden och lösa lite korsord. Sen var det in och fika igen, denna gång med PJ och allt för att nu sitta här. Tror jag skall hem och ta en tur på racern, har inte mycket annat för mig faktiskt...

Kommentarer
Postat av: S

Shysst!

2009-08-01 @ 20:20:07
Postat av: henrik..

precis efter du gått från pastakungen så kom 430n och drog jättemkt upp mot kanalgatan

2009-08-02 @ 10:33:21
Postat av: Axeru

Nice, den var faktiskt rätt snygg...

Postat av: Joakim Nilsson

så ni såg när jag var ute o provade den!? trodde inte att ni såg mig, för det var ingen som ringde...

2009-08-03 @ 09:47:51
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Anonym

På på lånet som vanligt eller?!?!

2009-08-03 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback