27:e augusti...

Sjukt att man har ett par dagar ledigt, och då lyckas man att få ont i halsen, och känna sig lite småfebrig! Men ibland är det sånt man får ta. Skall nog sticka hem och springa en runda istället, trots allt rätt fint väder. Sen hoppas jag verkligen att det blir en snabb fika på staden.

Hamann 599 Fiorano...


Annars har det gått rätt lugnt till, har pluggat en del i veckan. Allt för att jag får skylla mig för att inte klarat fler. dim. tentan från första början! Men det kändes väl helt ok, varken bra eller dålig, bara likgiltigt. Men jag hoppas jag får 3,0 eller dylikt, så skiten är över bara.

Sen har man varit ute på sina olika jobb, man får ju bejaka dom, så man inte blir bortglömd. Var även ute och tog en fiskerunda med Tomas igår, vi vadade ut vid landön, men fick inget, sånt som händer! Får se vad om händer ikväll, man vet ju aldrig...

Kommentarer
Postat av: bloodline

hmmm... den (fula) ferrarin måste vara modellerad efter bumbelbee ellervafanhannuheter i transformers...

2009-08-29 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback