5:e augusti...

står man nu på andra jobbet för i sommar, jobbigt att vara eftertraktad. Blev uppringd av Farbrorn min i Söndags, där han bad mig att jobba 2-3 veckor, beroende på! Synd bar att GB-glass ville han hjälp igen om två veckor, och jag är hellre där än här, tyvärr. Sen sista veckan blir det en omtenta nere i Lund, kanske får börja plugga på den med snart, så jag kan få den ur världen innan skolan börjar igen. Skönt om jag nu är klar med matten så jag slipper den både i höst och i vår, kanske blir några lediga dagar...

Annars har det varit jobb och ledigt omvartannat, var med Henke i Måndags, sen blev det en hel del jobb i frysen när vi väl kom till firman igen, ML har ju nästan skurit av sig fingret, svårt att knega då! In och plocka skop som en galning, allt för att hjälpa till!

Sen har det blivit en del cyckling,var uppe på Balsberget i Måndagskväll, mycket njutbart när det väl var lite lerigt och så, glida i svängarna är aldrig fel. Fick dock högtryckstvätta möget när man väl kom hem. Var faktiskt en hel del folk ute och gick där uppe, trots att det varit kasst väder, lite trist när man kommer om en sväng och möter någon med gångstavar, lite hast. skillnad i den krocken!

Frostbite, D700


Nu började det fan regna ute också, hoppas det går över tills klockan blir 4, så man slpper cykla till gymmet i regn. inte så skönt att träna i regnblöta kläder. Sen ikväll blir det nog en tur på racern, kanske ut till min älskade Morfar, eller om Staffan kände för att dra en (sittandes) repa på MTB:na...

 

Kommentarer
Postat av: Staffan

Vadå sitta? Varit och köpt 2 meter sadelstolpe idag eller? Köpt på rea på claes ohlsson som alla tattare? Eller pengar är papper så du köpte den för 2000 kr men betalade tre för att den skulle verka dyr?

2009-08-05 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback