7:e augusti...

Jaha, då börjar visarna på klockan gå mot helg, och jag med de! Dessutom så är faktiskt helgen helt fullspäckad med partyn. Först ikväll blir det ut till Sandra&Kim för en liten inflyttningsfest, och vidare till Lördagenskväll så blir det Kaspers 40års fest, holabandola! Dock så hoppas jag att man kan ligga lite på stranden imorgon,så man hinner få lite jävla färg, ser ju ut som en fånge nu!

Gårdagen blev precis så lyckad som jag hade hoppats på, jag och Staffan stack upp till Vånga och bikade! Vilket landskap det var, och vilken cykling, kunde hållt på en hel dag att bara utforska stigar faktiskt, nu blev det kanske bara 2,5h, men det dög! Staffan verkade också njuta av solen och cyklingen, han har ju trots allt semester. Blir nog en tur själv dit, nu när han sticker till Egypt...

Novitech 16M, Techart GT Street and SLR FAB-Design roadster...money...


Nej, annars får jag nog börja göra något vettigt igen, precis varit på OP och skruvat ett hjul på en harv, och haft lunch, så nu blir det till att sopa lite, och sen fika. Skall nog fan snylta lite glass idag igen!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Facebooka, sopa lite, och sno glass...om ändå mitt jobb kunde varit så. Vänta nu, det är det ju, jag har ju en hel maskin =)

2009-08-07 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback