15:e december...

Jag har nu kommit till full insikt att den nya stationen i Malmö är skitdålig. Allting ligger ju 4km längre bort från min cykel, och nej, jag tänker fan inte vlytta cykeln, den står bra där den står. Vill dessutom inte ge mig ut och cykla i bussfälten, för då kommer jag troligen avlida rätt kvickt, och det vill iallafall inte jag. Plus att det har varit grymmt kallt i den förbannade staden de senaste dagarna, men det har som tur var inte blåst, för då hade det troligen inte gått att vara där nere...

Brabus GLK V12, WR = 322km/h


Annars har det varit det vanliga, då Måndagen var rätt seg. Detta tack vara att vi endast hade två föreläsningar, kl 13-17, men jag tog mig hem tidigare, fy på mig! Sen Ssack jag och Tomas ut och gick en runda, allt för att stråla samman hos Sandra&Tobbe, där Tomas testade den nya guran! Sen blev det bullar och Ullared, där vi alla enades om att börja erbjuda folk skott pengar för att skjuta Ullared bögen (160.000träffar på google)! Han/hon/den/det är ju verkligen ett jävla as, har troligen inte tillfört världen något, fy fan!

730Hp, 1100Nm...


Nej, nu skall jag upp till Kvantum en runda, allt för att köpa kesella och clementiner. Blir troligen en hel del mjölk också, då jag nu har blivit helt beroende! Tur då att mjölk är billigt om man jämför med knark! Sen är jag faktiskt ledig imorgon, även om jag skall skriva en del på ett arbete, så vi slipper sitta och göra det efter jullovet, då jag inte kommer hem förrän efter inlämningen, allt för skidor, fuck yeah!

Kommentarer
Postat av: bloodline

hey hets mot folkgrupp i ett publikt forum... we like!

Håller dock med dig; han har en skruv lös... tycker dock att den där inavlade idioten med seriemuseet är värre när han går runt med sin nymisshandlade importkärring och runkar i en (dålig) kopia av fantomens fåtölj...

2009-12-17 @ 18:19:21
Postat av: Joakim Nilsson

"Han/hon/den/det är ju verkligen ett jävla as, har troligen inte tillfört världen något, fy fan!"



Gjorde han inte en porrfilm? ;)

Postat av: henrik..

jo i spanien..fick 500 lakan för det oxå.. han är nice!

2009-12-18 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback