21:a december...

Nu har det blivit ett litet hopp igen, detta kan jag dock inte rå för. När vi kom till kontoret i Fredags så låg inter´net nere, och eftersom jag inte  kände för att skriva en blogg från telefonen, så har jag helt enkelt väntat. Detta betyder dock också att jag inte kunnat fixa fram grejor, än mindre skicka lite skolarbete till Stefan, så han får det ikväll istället.

Annars har det varit en rätt soft helg, vädret har varit fantastiskt enligt mig, och det har bara varit nice att strosa i staden. Var även på Class i Lördags, då vi hade fint besök från Götet, när Per han drog sig hit för att umgås med oss lite! Sen fick vi ju även veta att Tomas Sticket till Lanzarote i januari, allt för jobbens skull, så honom ser man inte förrän i maj igen, typ...

  VeyronGrandSport


Sen har det blivit en hel massa FEnix också, samt en hel del träning, där jag igår slog nytt personbästa, då jag gjorde en enkel 5:a dips med 50kg i bältet. Lyckades ju förra veckan få k***n emellan vikterna när jag gjorde just dips, vilket resulterade i att jag faktiskt flög upp, allt för att kunna få loss stackaren...

Sen idag har jag och min mor rensat lite i tvättstugan, då där så ut som en flygkrasch, vilket resulterade i att vi nu måste köra och slänga 20kassar med skit på Maxi och dylikt. Nu får dom stackars afrikanerna nya sängkläder och grytlappar iallafall! Snällt av mig...

Nej, nu skall jag äta en viss försenad lunch, lite grekisk sallad och grillad kyckling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback