23:e december...

får jag ju nästan säga God Jul med tanke på vad klockan börjar bli, och det känns inte som att jag hinner skriva ett nytt inlägg precis innan midnatt. Hade varit rätt onödigt faktiskt. Tycker själv att tiden den har flugit lite väl fort om jag skall vara ärlig, men det kan ju bero på att man faktiskt gör lite vettiga grejor nu jämfört med för 4år sen. Inte för att jag känner att jag uträttar något just nu, men jag försöker faktiskt, även om jag ärligt talt glor på Family guy...

Arenan...


Ja, Annars har det varit en lugn lillejul här i Kristianstad, inga bussar som kraschar eller dylikt. Blev en runda till Friskis imorse, där jag träffade både Jonas och Macke. Sen blev det ett helt träningspass på balansboll, allt för att försöka få rätt på mina sidor. Sen skall jag fkatiskt ta mig dit en runda imorgon, bara för att gå lite på bandet och glo på folk, kan vara skoj och se vilka andra idioter som går till gymmet på julafton...

Sen får man ju se vad som sker i mellandagarna, har nog inte tid att ta mig till Stockholm, även om jag faktiskt vill så. Har lite småspäckat schema, allt för att sen åka iväg och glida på skidor. Ska bli så jävla skönt att komma iväg och inte göra ett jota mer än just njuta! Skall ju visserligen Gustav och Martina också, men de åker i Januari, och då till Vietnam...

-16celcius...


Nej, nu får jag ta och säga GOD JUL än en gång, så att folk som faktiskt läser här inte kan komma och säga att jag är ett as. Det vet jag dock redan, men jag håller det för mig själv för att kunna undkomma verkligheten...

Off we go...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Fina bilder axel! god jul!

2009-12-24 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback