25:e december...

Jaha, då var denna högtiden över för detta året och det gick lika snabbt som alla andra. Dock hade vi sjukt roligt hemma, speciellt när min 89åriga morfar blir sjukt insatt i julklappsspelet och hångar åt sig allt han kan! Sen var ju maten, som alltid, sjukt god och lite väl mättande. Sen fattar jag fan inte att kalle anka fortfarande går, det äf fan vedervärdigt...

Jaja...


Sen börjar jag bli sjukt eggad inför skidresan, som just nu genomsyrar det mesta man gör. Förutom det skolarbete jag har att göra. Satt och glodde på lite webkameror igår och det ser ut som där faktiskt ligger lite snö ibackarna, plus att det kommer bli kallt och skönt!



Så nu skall jag bege mig ner på staden och glo lite på grejor, sen bär det av mot Hanaskog och äta lite mat såhär dagen efter. Blir grönkålsoppa och ägg, bra tradititon detta! Sen kanske det blir en runda ut ikväll, man vet ju aldrig. Hoppas bara nån annan skall ut, och då inte till åhus som alla andra småbarn...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag hade gått ut varje helg om där hade funnits någon att dricka med...

2009-12-25 @ 16:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback