2:a december...

Nice, nu börjar det luta mot jul, och det känns verkligen! Har nu lämnat in ett stor arbete, som vi förövrigt fick reda på idag att "C:a 0% av detta dokument består av text liknande den som påträffats i 1 källor." Detta betyder att vi inte kan bli anklagade för plagiat, nice. Sen skall vi imorgon ha en fysikredovisning, som faktiskt kommer bli rätt rolig, inte minst som vi kommer få reda på vad vi fick på rapporten...

458 Italia...


Annars har det varit rätt lugnt, var tävling i fitnessfive på Friskis, vilket gick bra. Kunde gjort fler knäböj och fler dips, men jag får vara nöjd. Har även nu än en gång blivit tillfrågad om att börja jobba för dom igen, och denna gången får jag nog ta och tacka ja. Kan ju bli skoj att kunna ta del av framtiden inom just Friskis faktiskt.

Sen idag har jag varit "ledig", började med att fixa lite med fysiken, sen begav jag mig ut till Däckia, där jag faktiskt fixade lite på min fars bil. Så nu kan han äntligen köra när snön väl kommer. Sen fick hjälpa till lite där med, då grabbarna hade lite väl mycket att göra, vilket kan bero på att det faktiskt var kallt imorse, det ni!

Nej, nu måste jag sticka, men vi höra och syns...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Förstår inte riktigt det inom situationstecken...Hade ni bara en källa till ett stort arbete?

2009-12-03 @ 17:18:14
Postat av: Axel

Nej, utan att vi inte hade någotr plagierat alls, vilket är sjukt bra!

2009-12-03 @ 19:29:17
Postat av: Staffan

Annat var det med ditt, mitt och jockes arbete om Danmark i sexan! Där var det bara plagiat. Kommer ihåg att du hade skrivit de danska arkipelagerna någonstans i det arbetet. Har det här hemma om du vill kolla! =)

2009-12-03 @ 22:12:45
Postat av: Axel

Det måste ju vara klassiskt, får ta och se det en dag, och förundras! Skall han göra i helgen?

Postat av: Joakim Nilsson

lätt att du måste lägga in det arbetet på din blogg stellan! =)

2009-12-04 @ 12:41:07
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback