31:a december...

Nu så är det, för er som inte uppmärksammat det, årets sista dag. Det är faktiskt lite sjukt hur fort detta året har gått, och det enda jag har gjort är fan och räkna matte. Fast fler-dimmen var nice så kommer det nog bli bättre nu. Annars tycker jag det har varit ett bra slut på 00-talet, kan inte säga att jag har så mycket invändningar...



2009 in a nutshell
- Gått både på LTH och MAH
- Fått världens bäste sommarjobb i frysen på GB
- Haft ett helt ok börsår...
- Haft den bästa cyeklsommaren någonsin
- Köpt en kajak...
- Henke och Mirela fick Noel
- Kim köte hus...
- Vilket Tobbe och Sandra också gjort...
- Köpt en Iphone...
- Älskat livet har jag gjort ibland
- Åkt mycket tåg...pendling, usch...
- Lärt mig äta banan utan att spy av lukten!
- gått från 64 till 68kg så nästa år väntar en bra tävlingsvikt 72!
- Förhoppningsvis SM i fitnessfive, kval i Ystad!
- +mycket mycket annat!


Annars tror jag jag har glömt en massa grejor här, så ursäkta mig! Jag tänkte även att jag skulle lägga upp ett litet bildspel på facebook över vad som har hänt i livet, samt runtomkring. Dock så hoppas jag nu, som så många med mig, att 2010 kommer bli ett mycket bra år, kanske t.o.m. ett bättre år än 2009! Har faktiskt bra förhoppningar om vad som komma skall, och jag vet att det är mycket bra förutsättningar!

Annars har jag nu varit sjuk iett par dagar, vilket har gjort att jag inte har kunnat träna, och det gör så att jag nu får två viloveckor, då jag nästa vecka skall dra till Lindvallen och njuta av mängder med snö! Nu börjar även min sjukdom avta, och det blir nog ett par år till innan jag blir sjuk igen, nice! det var 5år sen jag var hos min läkare sist...

Igår tog jag tjuren i hornen och hjälpte Jocke att väggmontera hans tv. Först blev det middag hos mig, allt för att hämta mördarborren och andra grejor. Sen blev det till att borra 14mm hål i hans vägg. Rätt manligt att bara slakta en vägg, som dessutom går in i grannens kök! Men tillslut kom den upp på väggen och sjukt vad bra det blev!



Nej, nu skall jag och Frida sätta oss i bilen och bege oss mot Vinslöv, allt för att glo på Tobbe&Sandras hus, skall bli nice säger jag...


Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

Kul när du hängde dig i fästet också. :D

Postat av: bloodline

Förlåt att jag är gnällig, men oavsett vad du anser om faktumet som sådant så gifte din bror sig också...

2009-12-31 @ 15:58:26
Postat av: Joakim Nilsson

han glömde även att jag fick fast anställning och att även jag gjorde av med en massa pengar på en lägenhet och att kamaxeln gick av när jag låg i 110++ på motorvägen och totalförstörde min motor. but who gives a fuck when there is things to forget next year aswell! =)

2009-12-31 @ 17:50:28
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Axeru

Ja, kan faktiskt hålla med dig där brosan! Vilken sjukt bra dag det var! Kanske får ta och fixa in det på listan så du inte chris brownar mig...

2010-01-01 @ 20:19:32
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: bloodline

antar att det är bra för dig om jag låter bli att chris brownar dig så ja det är nog en bra idé!

För Jockes del har du väl en egen blogg att summera ditt år på?! ;-) as well stavas f.ö. jus så; du har mest stavat fel på engelskans rövbrunn!

2010-01-03 @ 02:56:53
Postat av: Joakim Nilsson

bara för att jag skriver snabbare än dig och glömmer att trycka ner space ngn gång lite då och då.



(tobbe har också en blogg) =P

2010-01-04 @ 12:48:04
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback