5:e december...

Oj vad det nu börjar gå mo skidsemester, och det gillar vi såklart! Skall nu betala sista delen av vårt sjukt billiga boende, sen är alltid klart. Skall bli grymt skönt att komma iväg på en riktig långtur, allt för att kunna sträcka på benen lite. Kommer dock ta med mig brädan, men det får nog ta och bli ett par hyrskidor när vi väl kommer dit, så man får in rytmen igen. Allting är ju så mycket roligare på skidor, plus att folk slipper vänta på en efter liften...

Dagen har varit åt det lugna hållet, vilket började med ett pass ben/axlar, allt för att sedan sticka hit och äta lite grillad kyckling. Sen tog jag mig ner till Fenix, där jag, jocke och Henke började fika. Sen droppade det in folk lite hela tiden, så vi var nog 7-8 pers som mest. Dock var där grymt mycket folk i övrigt också, vilket förstör charmen lite, menmen, bönderna skall nu slösa alla sina surt förvärvade slantar på en bunke skit till sina (5) ungar....

Canon 5D markII in Namibia...


Annars får det bli en lugn helg, då vi måste fixa till ett nytt fysikarbete denna veckan. Förra rapporten vi gjorde fick vi 6,0 på, vilket inte är fy skam om jag får säga så själv! Dock är det credits till Stefan för all hjälp! Men denna uppgiften är lite värre, så bara få den klar hade varit guld värt!

Nej, nu skall jag hem och lägga mig lite, allt för att sedan åka hit och sätta ihop en powerpoint och glo på nya american pie 7, som jag lånat av internet...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

Bränna ansiktet i Alperna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback