8:e december...

Denna dag har jag nästan bara suttit och lekt i Matlab. Vi har plottat för glada livet, och det bli så sjukt snyggt när man väl lägger ner lite tid på att städa upp bland funktionerna och dessa variabler. Även att ändra på lite konstanter och se vad som sker kan vara rätt intressant. Skall ner en snabb vända imorgon också för att färdigställa arbetet, så jag slipper åka ner på Tors- och Fredag, då de stänger typ halva stationen för spårbyten och dylikt...

Reventon Roadster Limité au 15, Affolter Geneve...


Annars var jag borta och körde ett litet ben/axel pass när jag väl kom hem hit igen. Var faktiskt mycket välkommet, då jag fått lite svårt med andningen, och vågade därigenom inte springa igår. Tror dock jag har dragit på mig en liten infektion, som går över om några dagar, och då blir det långrundor igen. Tillsdess får jag vara på gymmet och flörta med tjejerna i KDFF...



Jag sitter dock nu på konter och skall bege mig mot Kvantum för att inhandla lite frukt. Deras clementiner slår allting, och billigt är det också. Felet är bara att man lätt äter ett kilo och sen vill man bara ha lite mer! Sitter även och lyssnar på lite Kent, som jag faktiskt har fastnat för på riktigt, kan inte lsuta lyssna på alla deras grymma låtar, och de är fan inte så få!

Nej, nu får jag bege mig ut i kvällen, allt för att ta mig hemmåt och njuta av livet, och kom ihåg, vakna imorgon och tänk; "Idag skall jag vara på gott humör!"


Kommentarer
Postat av: henrik..

du vet att typ alla tjejer i kdff är gay?=)

2009-12-09 @ 09:52:51
Postat av: Axel

Skiter väl jag i, dom har väl det som alla andra tjejer också har!

Postat av: Fjabbster

Och det är en längtan efter kuk!

2009-12-09 @ 18:59:45
Postat av: Joakim Nilsson

sluta raggar o för in den ffs!

2009-12-10 @ 12:53:55
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: bloodline

är inte grejen med att vara flata att man inte längtar efter kuk... Eller är det bara bönderna i er som talar?

2009-12-10 @ 17:12:44
Postat av: Axel

Det var väl ett jävla tjat om flator! Dom kanske längtar efter lite påle dom med ibland...

2009-12-10 @ 20:24:56
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: henrik..

axel, blir dom sugna på penis så tar dom en svart dildo! det vet ju alla!

2009-12-13 @ 10:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback