10:februari...

Ja, nu sitter man här nere i skolan igen, allt för att ha en förbannad föreläsning! Inte för att jag klagar, är bara så trött på att sitta på tåget när det för en gångs skulle inte regnar eller blåser. Hoppas nu bara att det börjar snöa som fan till helgen, så Vallåsen kanske blir ett bra koncept, hade varit så sjukt nice, längtar lite...

Men nu gör man istället allt för att försöka klara Matlab-tentan om två veckor exakt, kommer inte bli så lätt som jag tror, och jag har inte haft någon vidare flyt med just matlab de senaste veckorna! Men det skall förhoppningsvis inte bli förjävla svårt, CAden var ju inte så farlig, och den var hyperjobbig i början!

Nej, nu skall jag upp till matteannexet, så jag lämnar er med ännu en klassiker!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du lyssnat på texterna som Ebba Grön sjunger?!?! Det är ju ungefär så långt från dina åsikter som överhuvudtaget är möjligt!

2009-02-11 @ 16:28:51
Postat av: bloodline

Thats mine! Men det var ett tillflligt programmeringsfel på sidan så namnet kom inte med!!!

2009-02-11 @ 16:29:46
Postat av: Axel

Man kan väl få lyssna på Ebba Grön bara för musikens skull!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback