13:e februari...

nu har nästan hela Fredag den 13:e paserat, bara ett par timmar kvar! Har andå visat sig bli lite otur, fick stressa till tåget, och när jag väl fann mig i det, så vill det inte starta! Efter 45 minuter sittandes och väntandes så tog jag tåget som går mot Helsingborg .50, istället för det jag skulle åkt med 08.23! Bara lite föresenat, och när jag väl kommer till Hässleholm, så kom det tåget från Kstad efter kanske 5min! Jag kom ju fram i allafall, och väl nere så satte jag och johannes igång med uppgifterna till Matlabben, och klarade dom galant!

Sen nu ikväll har det blivit lite träning, var en snabb sväng hos Daniel, och sen upp till Staden där jag lämnade in ett par bilder till framkallning, och samtalade med en fellow LTH:e som jobbar där inne, och skall nu ner Down under och backpacka, i tio månader! Nice studieuppehåll...

Sen blev det mat och senare även På spåret, sjukt dåligt av FilipFredrik, att dom åkte ut på dumma småfel, men dom kände ju pressen, inte vidare till final dock, synd! Så nu skall jag njuta lite av ännu en helg, fundera lite på framtiden och lite sånt, vill ju ha en sån! Lördagsfikan står ju kvar....

Tivoliparken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback