14:e februari...

Oj vilken dag det har varit, sjukt mycket sällskap, sjukt mycket sol och sjukt mycket helg! Kan ju knappast bli mycket bättre, men det blev det, nu skall vi ha en liten middag uppe hos tobbe, ett helt gäng med folk, sen imorgon blir det Vallåsen, YES! Stina, Niclas och Daniel skall också med denna gången, så det blir ju en hel del folk, vilket är sjukt roligt...

Annars har ju dagen innehållit ett träningspass imorse, sen blev det till kontoret, ut och cykla en runda innan fikan. Efter vi suttit där gick jag, Tobbe och Frida ner till Yllan, och sedan vidare upp till Tobbe. Och mitt i staden stog en nyuttagen för våren, 360 Modena, OJ, vad snygg den var. Synd bara att den inte hade Challenge grillen, och att det var en F1låda i den, men annars, wow, vilken dam...

             360 Modena out for the winter...

             

Nej, så nu skall jag hem, fixa lite, sen köra in till Tobbe, för en del måltid med resten av folket, sen skall jag kanske nerom en sväng till Bromölla och lilla Lina och hälsa på, hade varit sjukt skoj!

Vallåsen imorgon, ser vi fram emot...

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppåt..bromölla ligger uppåt i landet;)

2009-02-15 @ 17:07:25
Postat av: Axel

VA???

Ska genast kolla eniro och förfina mina geografi-kunskaper, förlåt!

Postat av: henrik

ja typ snett upp höger ligger det typ :p..fan vad namnen alltid försvinner i dom här jävla bloggarna!

2009-02-16 @ 15:29:18
Postat av: bloodline

snälla aäg att du knappade fel på den riktningen.. man skulle fan kunna tro att du ärvt mors lokalsinne so m kan snurra in sig i kontrollerna på GPSen...

2009-02-16 @ 23:49:01
Postat av: Anonym

http://www.skane.com/Cmarter/cmarter.asp?doc=154&hndocid=1583

2009-02-17 @ 16:00:44
Postat av: Anonym

http://www.skane.com/Cmarter/cmarter.asp?doc=154&hndocid=1583

2009-02-17 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback