17:e februari...

sitter man här igen, nere i Lund! Det snöade faktiskt här igår, när jag och Johannes cyklade mot tåget, och inte så lite heller, man såg knappt tio meter framför sig! Var inte så skönt när snön försökte slå isönder ögonen på en, hela tiden, i typ 7minuter, men vi överlevde. Fick tillochmed sittplats på tåget, vid 17tiden, och det är fanimej en bedrift...

Så helgen är ju över, och det är full storm mot nästa. I Lördags blev det en obligatorisk fika, och det är alltid välkommet. Sen på kvällen så blev det mat och prat i Tobbes lägenhet, När jag, Frida, Sandra och Tobbe åt pizza och kollade på schlagerfestivalen! Fy fan va pinsamt det har blivit, och inte minst Petra Mede, som äter pung deluxe! Vi bestämde även oss på Lördagen för att dagen efter, skulle vi ta oss upp till Vallåsen och latja lite...

Så det gjorde vi, bilder kommer när jag väl kommer hem och kan ta mig tid att lägga upp bilderna från telefonen. Men vilken lyckad dag, dock fick jag gå upp kl6, och vi körde kanske 07.05 från staden, och var upp vi lite i halv 9. Perfekt, för att uthyrningen var nyöppnad, så alla de andra fick sina grejor direkt, och vi stog i kön vid fem i 9. Nypistat och shit, helt underbart, kune inte varit mycket bättre förhållande, och vi njöt, ändan tills 12snåret, när alla danskar började komma och paja i backen!

Bilderna kommer ikväll, vänta bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback