20:e februarí...

Än en gång så snöar det, och det är ju typ 45:e gången denna vecka. Börjar känna av längtan till barmark nu, om man inte får tummarna ur att åka uppåt eller neråt för att stå i lite bra backar! Dock har det ju gått upp lite i temp nu, inte -6-7c som det har varit. Har varit en sväng nere i Lund idag också, fixat och trixat lite med Matlab, har ju tenta på Tisdag, men det skall nog gå vägen, ivi får ha med anteckningar och dylikt med så det är nice!



Sen när jag klev av tåget kl 12.02 så bestämda jag mig för att sticka ut en runda till Däckia, till min Farbror och grabbarna. Kom ut mitt i Lunchen, och blev bjuden på lite stekepäror och sallad. Sen bar det av ner till kontoret, gymmet och till sist en runda till Daniel. Så nu har jag (eller Daniel) svetsat fast min pakethållare igen, som ny ser den ut, mycket nice!

Så nu sitter jag på kontoret med brosan min och surfar lite, skall alldeles strax gå mot hemmet för att äta, sen blir det final i På spåret, wiha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback