24:e februari...

är det äntligen på väg utför med även denna veckan, Måndagen över, dock inte så lång denna veckan, och nu har jag precis kommit med tåget från Matlab-tentan. Sjukt nice att ha den överstökad, så man kan gå vidare och hoppas att man har klarat den. Skall nog ha skrpapt ihop 10poäng på den, så godkänd är nog inte någon fara!

Tres belle orange...


Annars var det en lugn gårdag, jag och faren min var ute och gick en sväng som vanligt, tog en långrunda med taxen på långebro. Blåste så svinkallt som det gör när tempen ligger precs vid nollan. Sen stack vi inom Maxi, där jag i snabbkassan blev påkörd av en tant med tillhörande vagn, så jag tappade en burk kesella i marken, varvid den splashar upp på tjejen framför mig! Inte så roligt, men det var ju inte mitt fel, fick en ny utan att behöva göra uppror mot tanten i vagnen...

Sen ikväll blir det semmel-partaj uppe hos Frida, jag skall dra dit och fira fettisdagen när jag väl har fått i mig lite riktigt krubb...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Nutte var inne idag och ville ha en café americana :)

2009-02-26 @ 22:28:27
Postat av: Joakim Nilsson

hahahaha =)

Postat av: Axel

Det var en klassisk weekend vi hade där! Han var äkta stockholmare på caio-caio...

2009-02-27 @ 11:28:12
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback