27:e februari...

Nu har jag slarvat lite med bloggandet, men jag har inte spenderat så värst mycket tid på just kontoret. Har varit lite överallt, inte minst i Lund en del. Annars har jag varit och ätit frukost nånstans, sen ätit lunch nånannanstans, sen vidare för kaffe på något nytt ställe. Men jag har spenderat denna lediga tiden väl måste jag säga, speciellt i detta vädret, fick tillochmed kameran med ut idag...
 
                Hammerlake....


       

Nej, sen ikväll så blev det lite Kinamat med moren och faren, blev kyckling och nudlar för min del, sjukt gott, men man äter alltid lite för mycket, så jag satte mig på cykeln in till staden, och skall väl snart ut och ta en runda i natten tänkte jag. Har ju varit så sjukt gött väder hela dagen, inte minst vid sju, när solen tittade upp, helt underbart att sätta sig på cykeln bort till Friskis då!

Nej, sen imorgon blir det väl förhoppningsvis en Lördagsfika som vanligt, har inte snackat med Tobbe, men jag hoppas väl att de hänger med! Så nu överger jag detta för frisk luft...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag sitter och bajsar på min egen inflyttningsfest nu. Lungt eller?0

2009-02-28 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback