2:a februari...

Jag sitter nu här och glor, i väntan på att klockan skall bli lite över 15.00, när vår Matlab-föreläsning börjar! Sjukt sletet, har gjort veckans första matte, och den var skitjobbig, vi var tre styckna som satt med uppgifterna, och det gick segt, riktigt segt, inget att leka med, förbannade integralkalkylen! Har ännu inte vågat kolla resultatet på senaste lin-alg tentan, som jag hade den 9:e jan, men jag måste snart ta mod till mig!

Sen imorse var ju allt cp, först i kstad, hade dom glömt koppla på strömmen till de övernattande tågseten, så de hade varken ström eller tryckluft. Jag satt  det tågsetet som kom från Karlskrona, så vi hade inga problem! Sen i Hässleholm blev allting mycket värre, för där dog det sista tågsetet helt, och vi kunde inte köra vidare. Så alla hoppade av tåget och tog alvesta-tåget som kom tillslut, och då var vi bara 50min sena! Sen när jag kom ner här, så var där mycko-lite luft i bakhjulet på cykeln!

5D MkII - Himalaya


Nej, sen skall jag hem, springa, och sen äta, allt för att sen nästan direkt gå och lägga mig,  är så sjukt sleten sen denna skitmorgon!

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

vart ligger din kamera och dammar? Tycker det vart längesedan man såg ett foto taget av dig. =( Get out there somewhere and shot things! =)

Postat av: Axel

Den ligger inte och dammar, men jag har haft objektivet utlånat, fick det i söndags, så det har varit lite svårt att använda det, plus att jag har inte så mycket tid om dagarna att fota...

2009-02-03 @ 10:29:50
URL: http://we
Postat av: Joakim Nilsson

aha, men då har den ju iaf legat och dammat. =P Vem har du lånat ut objektivet till?

2009-02-03 @ 11:36:24
URL: http://frikktion.blogg.se/
Postat av: Axel

Hans har lånat det för lite testing på hans nya kamera.

2009-02-03 @ 12:39:12
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

aha, vad har han inhandlat för kamera?

2009-02-03 @ 13:01:05
URL: http://frikktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback